första skoldagen..

heyy, första skoldagen idag dåe, fyfan va trist de va elle ;o
aja de löser väll sej, efter skolan var jag med
maja,ida,matilda,emilia,nellie,malin,ellinor o sonny :)
trevligt vare, sen när vi var på konsum o skulle köpa hårfärg till maja
så tänkte jag oxo prova lite, köpte en lite mörkare blond, så direkt när vi kom
hem till maja så satte vi igång med mitt hår, när de var färdigt så ser jag att de var gråttt?:O
fyfan va jag tjöt, usch, aja så vi drog ner till konsum igen o köpte typ rödbrun färg så de skulle
försvinna, såja, nu är jag rödbrun hårig :O de trodde ni aldrig va? inte jga hlr.
har inte vant mej vid de än, fan va jag saknar blont! :(
men iaf ska ha den här hårfägen ett tag sen färgar jag nog brunt sen ljusbrunt med slingor.

inatt sover iaf nellie hos mej :D
mys på de! men nu ska vi kolla på o.c
Pusss

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0