Freedag.

hejhej kom precis hem nu, har varit med vickan en stund, fyfan våran humor hahahah.
skolan idag var också ganska soft faktiskt, men på gympan så körde vi typ styrka å kondition,
haha trodde ja skulle dö har ju inte tränat på hur längse som helst :o men de va kul :)
efter skolan gick ja å vickan till lilla cafet å fika lite, sen drog vi å leta praoplatser, hahah de blev
diana så där ska vi praoa, hahahahah! sen iaf gick vi runt lite, fyfaaan va kallt de är :O mina fötter va helt döda så ja å vickan drog till turken å där värmde ja mina fötter å väntade på vickans buss, sen kom den
å då drog ja hem, å de va en as läakig gubbe som gick bakom mej å prata för sej själv å var allmänt skit läskig :O hahah så ja bah aaaaaaah å sprang, eller ja skrek inte.. ;D.
aa men nu iaf så är ja hemma, vet inte va som händer ikv men ja ska nog inte göra så mkt. :)

aaamenpusssshej.

jag o vickan, love u <3


Kommentarer
Postat av: mava

heeey du kan väl rösta på mig som snyggaste bloggen hos http://linnlay.blogg.se/ :D<3

2010-01-08 @ 22:14:29
URL: http://mava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0