nellie<3sanna

nellie du är grymt saknad!
fick värsta flashbacksen sen i höstas när ja å nellie var jämt! vi var oskiljaktiga å vi
gjorde allt tsm, bara hon o jag! saknar våran humor, haha tex när vi låg i mitt vardagsrum på golvet
å låg och ja vette fan va vi gjorde? hahaha så kom min bror å bah: är ni höga eller?
hahahah fyfan! och alla ggr vi bada badkar med tänd ljus, haha å våran glamurösa frukost haha ostbågar!
å vi var ute varje helg,vi förlåvade oss, hahah när vi låg o sola och du läste upp en lappen å ja fick panik?,
ja gud kan rabbla upp hur mkt som helst som vi har gjort!
hon är så jäkla skön, helt underbar person, saknardej gmn :(
men efter vi hade varit jämt i typ 1-2 månader så började de bli lite tjaffsigt, eller ja vart typ tjurig hela tiden
vet inte vrf?. sen vart vi typ "ovänner" nu på jullovet, men är sams nu iaf.
och vill verkligen träffa dej snarast!. ja vill att de ska bli som förut . du å ja igen,
nellie ja klarar mej inte utan dej, du har hjälpt mej så mkt med allt, jag behöver dej !

laddar upp nåra bilder på mej å nellie ! :)

hah när vi provade dom fula byxdressarna på letex! :')


när vi låg i korridorren å skrattade åt alla hahh..


när vi hade våra heeeeta kepsar! men ja har den inte på bilden :)

hahahaha när vi provade dom där skitfula skorna på mberg, å skämde ut oss som satan! hah

INGEN SANNA UTAN NELLIE!
älskardej nellie toresson <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0