söndag.

har inte kunnat blogga så mkt, har hänt en massa,
ida har ju kommit hem så har varit med henne en massa,
och i helgen skulle jag egentligen jag o ida åkt till göteborg,
men de vart så jävla mkt krångel så vi sket i de,
så hon jag o matilda drog till hova till marcus :)
och där var de lite folk, sov även där, mysigt (:

sen i lördas åkte alla vi till sandviken o schteekte hela dagen typ :)
nice, fast vi var as sega, sen på kvällen drog vi till pepa?peppar?stefan?sebastian?
hahaha har ingen aning om va han heter, men jag o ida kallade honom peppar :)
så vi var där ett tag sen drog vi till johan o sov.

sen nu idag skjutsade johan hem mej, har precis duschat åsånt,
ska till matilda sen om min mensvärk går över.
fårse hur de bli :)
tjaao


ida,matilda o jag i fredas :)

massa hjärtan på er!
ni är helt fucking underbara,
ni finns där när jag behöver er,
utan er, skulle jag inte klara mej,
för ni vet hur ni kan få mej glad,
kan verkligen vara mej själv med er!
vi kan prata om allt, och vi gör typ allt tsm!
allltid vi, right?
älskar er massa♥♥♥

och dom andra brudarna med såklart!


Kommentarer
Postat av: emiliaaa

<3 jag saknar er..

2010-07-04 @ 16:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0