:)

hey, sov hos maja inatt med, sen på morgonen åkte vi till moppecursen,
ganska seg dag, men vi var iaf bäst när vi körde haha ;d
sen efter de drog vi in till stan och solade sen åkte hon hem,
så nu väntar jag på lilla niklas :D


så nu lägger jag upp massa bilder på de som har hänt dom här dagarna:

haha jag ida,matilda o emilia tog matildas båt till hemsjön o grillade en dag :D

emilia :D

matilda försöker få igång motorn ;) tillslut fick vi igång den iaf ;d

brasan ;)

sen kom nellie o johan också :)

haha nyttiga är vi! x)

och sen så drog emilia,ida,matilda o jag till örebro o shoppa :)

söta emilia! :D

haha och så bakade vi massa brownies xD

maja idag på moppecursen :)

haha ricky och maja ;D

jag i en sexig hjälm x)

nu är de slut på bilder :)
pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0