hemma nu!

hello bitches!

är hemma nu, har ju varit i finnerödja hela helgen, kul som fan :D

ifredas fick jag o ida skjuts till finnerödja av hennes mamma, sen
när vi va där så gjorde vi iordning oss, och sen drack vi lite o hade mys :)
sen kom sven o lukas, och de slutade med att jag o ida sov med dom hos johan (;

sen på morgonen så skjutsade dom tillbaka oss till nellie o johan dåe,
och då  gjorde vi oss iordning och gick ner till parken, o de va lite folk där för
de va jordgubbensdag ;d sen åkte vi tillbaka hem o började dricka lite,
sen så på kvällen kom de massa folk as kul vare :D
och de slutade med att jag sov hemma hos markus :)

och idag har vi bara chillat, nån dag måste man ju de oxo ;)

och btw min mobil är sönder!!!! :(
så smsa inte!
och eftersom min mobil är sönder så bli de inga bilder hlr ;(

aja pussss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0