midsommar!

hejj hann inte blogga något mer igår, för jag o nellie va ju ute o åt med min pappa,
sen gick vi runt på stan, fik ett halsband, åsen så gjorde jag min synundersökning till
moppekortet, haha jag hade tydligen dålig syn, ;o
aja men jag klararde de iaf :P
sen så kom johan o emil, o då åkte vi till marieberg först o kolla lite,
sen åkte vi till örebro o kolllade på bio vi kollade på beck-levande beravd,
usch va läskig den va vissa tillfällen haha xD

aja idag äre ju midsommar :D
ingen aning va vi ska göra, har ju lite alternativ,
men de blir iaf att feeeeesta!  :)

vet inte om jag hinner blogga nått mer idag,
men annars skriver jag imorgon :)

 VA SKA NI GÖRA IDAG? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0