I'M THE WORLDS GREATEST!

hellu nu ligger jag i sängen och chillar lite, ska snart plugga.
idag hare varit underbart :)
skolan har varit oxo ganska chill, hade so prov i slutet, om geografi
gick ganska bra tror ja fast jag bara hade övat nåra raster innan;o

efter skolan vart jag med nellie och vickan, vi gjorde lite allt möjligt.
gick ner till busstorget och satt o snackade med tommy,simon o henke
trevligt vare :)
ao sen gick vi till holmen och skulle hämta min solbrillor som jag glömde där igår
och tur att vi kom dit för de var nåra små tjejer där så jag frågade om dom hade sett
dom och en av dom bah jag har dom i min väska, lite glad jag blev elle:D, lix tänk
om hon hade tagit dom :O ajja.

nu blire pluggg pussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0