Godmorgon!

hann verkligen inte blogga igår,
för att klockan 11 tog jag,ida,maja o emilia bussen in till örebro
för att gå till conventum, de va massa olika linjer o skit där ;p
så nu vet jag nog va jag ska söka till iaf :)
sen gick vi runt i örebro i massa timmar, rikigt mysigt o massa prat blev de!
sen kom nellie med majas pappa o då åkte vi till marieberg o stressade runt, hehe ;)
sen när jag kom hem så pluggade jag sen  slocknade jag direkt! :)

ojj, nu blev de massa text, men ska fortsätta fixa mej nu, så hörs vi när jag kommer hem!
tjaaao


fick bli en bild på mej ida (:

Kommentarer
Postat av: Jossan

Vad ska du välja? :D<3

2010-09-30 @ 15:47:41
URL: http://josefinsunnanlid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0